Właścicielem sklepu internetowego super-czapki.pl jest firma:
MAGENTUM Artur Wójcik
z siedzibą w Szczecinie przy ul. Powrotnej 65
NIP 851-289-59-32
REGON 321171180
kontakt@super-czapki.pl
Tel: 663 84 46 46
godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 – 16:00
I. DEFINICJE
Regulamin – Niniejszy regulamin, określający ogólne warunki sprzedaży oraz zasady świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Sklepu internetowego.
Sprzedawca – MAGENTUM Artur Wójcik, ul. Powrotna 65, 71-815 Szczecin, NIP 851-289-59-32, REGON 321171180.
Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).
Produkt/Towar – rzecz ruchoma będąca przedmiotem umowy sprzedaży między Konsumentem a Sprzedawcą.
Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu.
Konsument – zgodnie z art. 221 Kodeksu Cywilnego osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży zawierana za pośrednictwem sklepu internetowego między Klientem a Sprzedawcą.
Formularz Zamówienia – interaktywny formularz dostępny w sklepie internetowym, który umożliwia złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827)
II. REJESTRACJA
- Nabywcą może być jedynie pełnoletnia osoba fizyczna lub firma.
- Konsument, który chce w pełni korzystać z systemu, może dokonać rejestracji w wyniku, której będzie identyfikowany przez system za pomocą loginu (nazwy użytkownika) oraz hasła. Pełna rejestracja umożliwi korzystanie z dodatkowych opcji takich jak śledzenie procesu realizacji zamówienia, korzystania z upustów.
- Konsument zobligowany jest do wypełnienia wszystkich pól oznaczonych jako obowiązkowe.
III. PROCEDURA SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ – zawarcie Umowy Sprzedaży
- Wszystkie ceny brutto podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
- Cena podana przy każdym towarze obowiązuje w chwili złożenia zamówienia.
- O ostatecznej cenie produktu będącego przedmiotem zamówienia, a także o kosztach dostawy, Konsument jest informowany na stronach sklepu w trakcie składania zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Konsumenta woli związania się Umową Sprzedaży.
- Zamówienia są przyjmowane wyłącznie w sklepie internetowym pod adresem super-czapki.pl.
- Zawarcie Umowy Sprzedaży między Konsumentem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Konsumenta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówień dostępnego w sklepie internetowym.
- Aby zamówienie zostało zrealizowane, musi zawierać dokładne i zgodne ze stanem faktycznym dane adresowe niezbędne do realizacji zamówienia.
- Po złożeniu zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje zamówienie do realizacji, poprzez przesłanie Konsumentowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania zamówienia adres poczty elektronicznej. Z chwilą otrzymania przez Konsumenta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Konsumentem, a Sprzedawcą.
- Na życzenie Konsumenta wystawiamy faktury (VAT zw.).
IV. PŁATNOŚCI – sposoby, terminy
- Konsument może wybrać jedną z dostępnych form płatności, których lista wyświetlana jest przed ostatecznym złożeniem zamówienia. Akceptowalnymi formami płatności za produkty zamówione w sklepie są: płatność gotówką przy odbiorze, płatność przelewem.za pobraniem (przesyłka za pośrednictwem poczty) – za przesyłkę Konsument płaci przy odbiorze listonoszowi lub w urzędzie pocztowym.
z przedpłatą – przesyłka zostanie wysłana po otrzymaniu wpłaty na rachunek bankowy sklepu (zazwyczaj następnego dnia po dokonaniu płatności).
z przedpłatą – po wcześniejszych ustaleniach możliwy jest również odbiór osobisty w siedzibie sklepu Ledmar, pod adresem: ul. Śląska 8/1P, 70-432 Szczecin. - Istnieje również możliwość dokonania płatności bezpośrednio na rachunek sklepu. Nr rachunku bankowego do dokonywania wpłat:PKO BP Inteligo: 04 1020 5558 0000 8902 3054 8424
- W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia.
- Rozliczenia transakcji e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay S.A., ul. Wielicka 72, 30-552 Kraków, Polska.
- W przypadku wyboru przez Konsumenta płatności przelewem, płatności elektronicznych, Konsument zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
- W przypadku wyboru przez Konsumenta płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Konsument obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.
- Termin płatności za towar wynosi 3 dni od daty złożenia zamówienia przez Konsumenta. W przypadku nie odnotowania wpłaty po upływie wymienionego terminu zamówienie jest anulowane. Jeżeli płatność za zamówienie z różnych przyczyn się opóźni prosimy o informację mailową.
V. DOSTAWA – koszty, sposoby, terminy
- Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Konsumentowi na stronach sklepu internetowego w zakładce „Koszty wysyłki” oraz w trakcie składania Zamówienia.
- Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówień jako adres dostawy.
- Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki, za wyjątkiem zamówień z wybraną opcją odbioru osobistego.
- Koszt przesyłki podawany jest Konsumentowi przed ostatecznym złożeniem zamówienia po określeniu przez niego sposobu płatności i dostawy.
VI. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni i wysyłając je na adres:
MAGENTUM Artur Wójcik
ul. Powrotna 65, 71-815 Szczecin
lub mailem: kontakt@super-czapki.pl
z dopiskiem na kopercie “ZWROT”- Pobierz plik - Skorzystanie z powyższego formularza stanowi ułatwienie dla Konsumenta jednak nie jest obowiązkowe.
- Termin 14-dniowy na odstąpienie liczony jest od momentu otrzymania przesyłki.
- Zwracany przez Konsumenta Produkt powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą.
- Sklep ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności.
- Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w sklepie internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu.
- Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.
VII. WYMIANA
- Istnieje możliwość wymiany Produktu na inny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni i wysyłając je na adres:
MAGENTUM Artur Wójcik
ul. Powrotna 65, 71-815 Szczecin
lub mailem: kontakt@super-czapki.pl
z dopiskiem na kopercie “WYMIANA” – Pobierz plik - Skorzystanie z powyższego formularza stanowi ułatwienie dla Konsumenta jednak nie jest obowiązkowe.
- Termin 14-dniowy liczy się się po dniu następnym od otrzymania Produktu.
- Wysyłany przez Konsumenta Produkt powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
- Koszty wymiany Produktu ponosi Konsument.
- Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.
VIII. REKLAMACJE
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Konsumenta z tytułu prawa do rękojmi za wadę fizyczną i prawną określony jest ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny.
- Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Konsumentowi Produkt bez wad.
- Reklamację można złożyć w następujący sposób:
- pisemnie na adres Sprzedawcy: MAGENTUM Artur Wójcik, ul. Powrotna 65, 71-815 Szczecin
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty e-mail na adres: kontakt@super-czapki.pl
- telefonicznie pod numerem: 663 84 46 46
- Reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię i nazwisko Konsumenta,
- nazwę Produktu oraz datę zakupu (zawarcia Umowy Sprzedaży),
- datę wystąpienia wady,
- opis i rodzaj zauważonej wady,
- żądanie Konsumenta związane z doprowadzeniem Produktu do stanu zgodności z Umową Sprzedaży.
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądań Konsumenta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania żądania Konsumenta.
- Towar podlegający reklamacji należy odesłać lub dostarczyć osobiście na adres Sprzedawcy: MAGENTUM Artur Wójcik, ul. Powrotna 65, 71-815 Szczecin
- Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
- Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Konsumenta adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
IX. DANE OSOBOWE
Przywiązujemy dużą wagę do ochrony danych osobowych Klientów i postępowania z nimi zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. L 119 z 4.5.2016, dalej: „Rozporządzenie”).
- Sprzedawca zapewnia, aby dane osobowe były:
- przetwarzane zgodnie z prawem, rzetelnie i w sposób przejrzysty dla Klienta i innych osób, których dane dotyczą;
- zbierane w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nieprzetwarzane dalej w sposób niezgodny z tymi celami;
- prawidłowe i w razie potrzeby uaktualniane;
- adekwatne, stosowne oraz ograniczone do tego, co niezbędne do celów, w których są przetwarzane;
- przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okresnie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, w których dane te są przetwarzane;
- przetwarzane w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych, w tym ochronę przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
- Sprzedawca zapewnia dostęp do danych osobowych i korzystanie z innych praw, których dane dotyczą, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda Klienta lub wystąpienie innej przesłanki uprawniającej do przetwarzania danych osobowych według Rozporządzenia.
- Sprzedawca gwarantuje realizację uprawnień osób, których dane osobowe są przetwarzane na zasadach wynikających z odpowiednich przepisów, w tym osobom tym przysługuje:
- prawo dostępu do danych osobowych,
- prawo do sprostowania danych osobowych,
- prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania,
- prawo do ograniczenia przetwarzania,
- prawo do przenoszenia danych osobowych,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzoru.
- Osoba mająca dostęp do danych osobowych przetwarza je wyłącznie na podstawie upoważnienia Sprzedawcy lub umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych i wyłącznie na polecenie Sprzedawcy.
- Sprzedawca zapewnia, że nie udostępniania danych osobowych innym podmiotom aniżeli upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa.
X. POZASĄDOWE SPOSOBY DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej lub Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
XI. POZOSTAŁE USTALENIA
- Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy oświadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych do 24 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami – przepisy ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (Dz.U. 2000 nr 22, poz. 271 ze zm.) oraz ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami – przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
- Opisy i zdjęcia umieszczone w sklepie super-czapki.pl stanowią przedmiot praw autorskich i podlegają ochronie zgodnie z ustawa z dn. 04.02.1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. nr 24 poz.93) oraz ochronie z ustawy z dn. 08.06.1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. nr. 47 poz. 211). Kopiowanie zabronione!
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 25 grudnia 2014 r.